1-і класи (Нестеренко С.А.і Касаткіна К.І.) на 29.04.2020 року.
Любі діти (за бажанням)
Читання.
Тема:Виразне читання вірша В.Бичка "Великий і малий".
Сьогодні будемо вчитеся виразно і усвідомлено читати вірш; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного. Але спочатку давай згадаємо пісеньку Алфавіт.
https://drive.google.com/open?id=196Vo_3R3ZW-77FznxzrynR00NhdPYRlR
1.Робота в підручнику на с. 84-85.
Прочитай вірш разом з батьками.
-Про кого йдеться у вірші?
-Якими були хлопчики-однаковими чи різними?
2.Прочитай ще раз.
-Що робив маленький хлопчик?
-Що великий?
-У якого хлопчика було багато друзів?Чому?
-Який хлопчик ходив сам?Чому?
3.Руханка.
https://drive.google.com/open?id=179KxBD2Wac9hTmYyENa3ot3UgcZBTYtk
4.Прочитай ще раз вірш. Приготуйся до виразного читання для батьків.
5.Попрацюй над запитаннями і завданням для уважного читача.
6.Вибери слова,які називають добрі справи
(с.85 останнє завдання).
Ти сьогодні молодець!
Письмо.
Тема:Письмо з друкованого тексту.
1.Відкрий буквар на с.84. Прочитай віршик від Читалочки.
2.Відкрий зошит і запиши його. Будь уважним. Вірш треба
писати так,як він записан.У тебе повинно вийти 8 рядків.
Старайся писати гарно.
Ти молодець!
Математика.
Тема: додаємо і віднімаємо число 1.
1.Математичний диктант (переглянь відео).
https://drive.google.com/open?id=1nKuX_ICPrFIkwpu49f37muKlTzVPXHTV
2.Робота за підручником на с.122.& 1 і 2 усно.
3.Завдання & 3.
До 6 додати 1-це означає одержати наступне число 7.
Від 9 відняти 1-це означає одержати попереднє число 8.
(3 і 4 стопчики у зошиті записати).
4.Руханка.
https://drive.google.com/open?id=1fKe_a2QtJvZjy6-H-bWrI6q4hhbYYF4U
5.Знайомство зі "складеним іменованим числом".
Завдання & 4.
Відрізок АВ-13 см
Число 13см-це просте іменоване число.Але 13см можно записати 1дм (10см)3см .Тому,
1дм3см-це складене іменоване число (дм+см).
6. Розв'язати і записати задачу & 5.
Ти сьогодні гарно працював.Дякую.
|