ДСЯОУ

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Апрель 2020  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0




Воскресенье, 27.07.2025, 16:07
Вітаю Вас Гість | RSS
...
Головна | Реєстрація | Вхід
Дистанційне навчання


Головна » 2020 » Апрель » 01 » 2 класи 02.04.2020
18:59
2 класи 02.04.2020

Рекомендації з англійської мови для учнів 2а кл  (Шевчук К.О., Каменєва К.В.)

Любі діти, пропопонуємо вам відкрити друковані зошити  на с.48 та виконати завдання впр. 1-3. Бажаємо успіхів.

Четвер 02.04.2020

              Українська мова

Тема . Пишу службові слова окремо від інших 

1. Переглянути відео. Всі вправи виконуються усно.

https://youtu.be/yq7gP-REa8c

 

2. Вивчити правило на с.107

 

3. Письмово виконати вправу 5 на с. 107

            Я досліджую світ

Тема. Подорож метеликів - монархів

 

Як ви знаєте, наша подорож продовжується. Сьогодні ми познайомимось із тваринами, які 

мешкають в Мексиці.

 

1. Перегляньте відео про тваринний світ Мексики. 

https://youtu.be/Senlv67unRE

 

Примітка: наприкінці відео будуть тестові запитання. 

 

2. Руханка «Танець метелика»

https://tinyurl.com/wgjvqe4

 

3. Прочитайте текст та розгляньте малюнок на с. 68

 

4. Запитання для обговорення:

• Як називається вид метеликів, який щороку мігрує на великі відстані? (метелик-монарх)

• Звідки вони летять до Мексики? (з Канади)

• Подивіться відео про метеликів-монархів та дайте відповіді на запитання: які вони 

на вигляд та як поводяться під час зимівлі?

 

5. Переглянути відео про розвиток метелика.

https://tinyurl.com/wgjvqe4

 

Примітка: відео можна пришвидшити для заощадження часу.

 

Підсумуйте: «Як добре, що ми з вами повторили всі стадії розвитку метелика та дізнались про таких дивовижних метеликів, як метелики-монархи. Тепер, знаючи як він виглядає, ми можемо виготовити власні макети метеликів найрізноманітніших кольорів».

 

               Дизайн і технології (зробити до 09.04.2029)

Тема. Виготовлення маракаси і сомбреро.

1. Перегляньте фото і дайте відповіді на запитання.

 

Запитання для обговорення:

• Що таке маракаси? (парний ударний інструмент)

• Що таке сомбреро? (плетений капелюх, широко поширений в Мексиці)

• На який український капелюх схоже сомбреро? (на український бриль)

 

• Що раніше додавали всередину 

маракасів? (камінці, насілля маслин чи пісок)

Підсумуйте: «Так цікаво! А давайте спробуємо виготовити маракаси самостійно».

 

2. Пропоную Вам виготовити маракаси, користуючись інструкцією в підручнику на с. 71.

 

3. Руханка «Граємо на маракасах»

https://tinyurl.com/tn6we6w

 

Примітка: Ви повинні грати в такт пісні (ці моменти будуть показані у відео)

       Ми вже виготовили маракаси, а для повного образу нам не вистачає лише одного - собмреро. Тож зараз ми цим і займемось.

 

4. Пропоную виготовити сомбреро, користуючись інструкцією у підручнику на с. 71.

І зробити фото у сомбреро та з маракасами у руках

Переглядів: 166 | Додав: teacher | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Copyright MyCorp © 2025