Завдання підготували класоводи 2 класів Григорян Н.А. та Тоічкіна О.Р.
Українська мова
Тема . Досліджую службові слова. Складання і записування речень за малюнком.
1. Перегляньте відео за посиланням
https://youtu.be/206UifT1Bxg
2. Опрацюйте правило на сторінці 105.
3. Виконати письмово в робочому зошиті впр. 8 с.106.
Я досліджую світ
Тема. Їжа родом із Мексики.
Сьогодні ми продовжуємо мандрівку Мексикою. І поговоримо про її традиційну їжу, порівняємо її з українською.
1. Пропоную Вам прочитати текст та розглянути малюнки у підручнику на с. 67.
2. Запитання для обговорення:
• Які продукти були завезені до Європи з Мексики? (квасоля, кабачки, соняшники, томати, кукурудза, стручковий перець)
• Які страви мексиканської кухні
зображено на малюнках? (тортилья, бурито, сальса, начос, гуакамоле)
• Розкажіть, які ви з них куштували чи хотіли б спробувати?
• Які українські страви схожі на
мексиканські? (млинці, налисники, вареники з м'ясною начинкою)
• Перерахуйте традиційні страви
української кухні (борщ, вареники, голубці)
• Чим, на вашу думку, відрізняється українська та мексиканська кухні?
• Які страви інших народів світу ви пам'ятаєте?
Підсумуйте: «Виявляється, багато страв, про які ми чули або куштували, родом саме з Мексики. Продовжимо наше
знайомство з цією кухнею?»
3. Вправа «Традиційні мексиканські страви»
1) Відкрийте фото 1
та ознайомитеся із інформацією про традиційні страви мексиканської кухні.
2). Пропоную виконати завдання відкривши фото 2.
3). Разом перевірте правильність виконання завдання.
Підсумуйте: «Напевне всі ці страви смачні, але разом з тим дуже гострі. Так як, наприклад, тільки перцю чилі в Мексиці існує дуже багато видів і вони використовують його, як приправу. Тож саме з перцем чилі ми і проведемо нашу руханку».
4. Руханка «Перчики Чилі»
https://tinyurl.com/ujhyjrt
Виконайте руханку, повторюючи рухи за ведучими.
Мистецтво
1. Перегляньте відео за посиланням
https://youtu.be/M8Z8QlORsqk
2. Намалюйте портрет своєї матусі.
P.s. Чекаю фото малюнків у Вайбері
|