Математика. (Бобкова Н.Л., Третяк Л.О.)
Тема: «Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами»
Доброго дня, любі діти! Продовжуємо закріплювати отримані знання.
В зошиті відступіть чотири клітинки від попередньої роботи і запишіть:
П'ятнадцяте травня
Класна робота
Нижче запишіть тему уроку.
1) Розв’язати за діями (письмово) № 1077.
2) Розв’язати за діями (письмово) № 1078. (не забувайте переводити складене іменоване число в просте)
3) Пригадати знаходження площі та периметра. Виконати завдання на с. 167 № 1081 (накреслити таблицю, вставити числа).
Виконані письмові роботи надсилати в особисті повідомлення вчителя або на електронну пошту.
Вдалої роботи!
Я у світі. (Бобкова Н.Л., Третяк Л.О.)
Тема: "Охорона довкілля – спільна справа всіх землян"
Переглянути відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=4iMf1c87zjc
Доповнити свої знання з підручника с. 153-158.
Бажаємо успіхів! Гарного дня!
Англійська мова
Для учнів 4-Б класу. (Шевчук К.О., Каменєва К.В.)
Любі учні, продовжуємо темy “ ON THE MOVE”. Продивіться відео урок, де ви прослухаєте текст про подорожі та дізнаєтесь про нові правила вживання прийменників on, for, by. Увага! Є виключення: travelling on foot – подорожувати пішки. Нові слова потрібно записати у словничок та запам’ятати (с.163,в.1). Прочитайте текст самостійно, перекладіть (с.163, в.2).
https://drive.google.com/open?id=17RbBb23xZLTBBYSKg5mHSC13ee7C1auF
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/travelling-4-form-432435.html
|