7- А,7- Б кл. Українська література. Урок позакласного читання. А.Дімаров. «Блакитна дитина». Завдання : 1) скласти повну характеристику головного героя твору ( Толік).2) скласти план тексту. Роботи надсилаємо на електрону адресу eagubanova86@gmail.com . Завдання виконуємо до 08.05.2020 - 17.00
Дистанційний урок з алгебри за темою «Узагальнення та систематизація знань»
(підготовка до контрольної роботи з теми «Формули скороченого множення») від вчителя математики Савицької Д.С. на 07.05.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка ЧИТАЙТЕ все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
- учні, які вчасно здали домашні роботи в Class Room отримали перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room, хто не отримав – чекайте). Найпоширенішими помилками, які деякі діти зробили під час розв’язання домашніх вправ були такі:
- неповний розв’язок вправ (необхідно писати розв’язки відповідно до моїх пояснень, докладно, є учні, які написали «завдання=відповідь»);
- неуважність та неохайність при оформлені розв’язку (відсутність куба, квадрата біля виразів, пропущена буква, знак, робота записана олівцем, «брудне» оформлення робіт, тощо);
- невірні знаки при розкритті дужок чи застосуванні формул скороченого множення.
РЕКОМЕНДАЦІЯ: фото робіт додавайте в вертикальному виді (ні боком, ні «догори ногами»).
Зверніть увагу на дані помилки та рекомендації. Якщо ви отримали низьку оцінку за д/з, рекомендую ще раз ознайомитись з моїми відео-поясненнями за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=01W56Qw7fRo&t=12s
- на сьогодні ви також повинні були повторити формули скороченого множення та способи розкладання многочленів на множники з п.14-19.
якщо в вас виникають труднощі в роботі з додатком Class Room, пишіть мені у робочий час (8.00-17.00 пн-пт) особисте повідомлення та будемо разом вирішувати проблему;
2) відкрийте ваші робочі зошити, запишіть сьогоднішню дату уроку, класна робота, тема уроку " Застосування різних способів розкладання многочленів на множники" .
3) Переходимо до теми уроку. Відкрийте сторінку 131 вашого підручника,
запишіть дату уроку (прописом), класна робота, тема «Узагальнення та систематизація знань», ознайомтесь з моїми відео-поясненнями з розв’язку типових вправ за посиланнями (все записуйте в зошит):
https://youtu.be/RPv_BGODAW0 (хто перший знайде помилку в одному з завдань, отримає 12 балів. Як раз і перевірю, як ви уважно слухаєте та пишете мої пояснення)
https://youtu.be/m9XqaudIdts
(якщо ви не встигаєте записувати в зошит, поставте відео на паузу або поверніться, щоб переглянути ще раз);
зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики», яку ми з вами робили на шкільних уроках;
5) Для якості засвоєння практичних навиків виконайте в зошиті тести зі с.113-114 та с.126- 127 вашого підручника (пишіть тільки букви відповідей у зошит, а розв’язання на чернетці). Після записів в зошит всіх відповідей, відкрийте с.252 та зробіть самостійно в зошиті перевірку олівцем своїх відповідей (за кожну правильну відповідь ставте 0,5 бали), додайте всі бали та виставте собі олівцем оцінку в зошит.
6) домашнім завданням на наступний урок буде:
повторити пп. 14-19, виконати контрольну роботу № 4 «Формули скороченого множення» у зошиті відповідно до свого варіанту (не поспішайте її робити, у вас є час до 13.05.2020 р., якісно підготуйтесь, відпочиньте та переходьте до виконання).
Завдання контрольної роботи відкрийте за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/17aX1PKgo15PcktRaB_EoLM5JTS0yumIt/view?usp=sharing
Всі фото розв'язань додавайте до цього завдання на Class Room.
Урок закінчено. Ви молодці, плідно попрацювали.
Бажаю гарних оцінок за контрольну роботу!
В нас ще урок геометрії, тому не прощаємось.
P.S. Перерва – 20 хвилин та чекаю вас на уроці геометрії. Смачного!
Дистанційний урок з геометрії за темою «Дотична до кола та її властивості» від вчителя математики
Савицької Д.С. на 07.05.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка ЧИТАЙТЕ все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
- учні, які вчасно здали домашні роботи в Class Room отримали перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room, хто не отримав – чекайте).
Найпоширенішими помилками, які деякі діти зробили під час розв’язання домашніх вправ були такі:
- невірне оформлення повного розв’язання задач з геометрії. Зайдіть за цим посиланням та ще раз запам’ятайте правильність оформлення:
https://drive.google.com/file/d/14c0EBAMNTWk6ddWGuhg7Yqpffyfnd3yd/view?usp=drivesdk ;
- неповне пояснення теоретичних відомостей, які учні застосовують до розв’язання задач;
- невірна побудова рисунків (користуйтеся креслярськими інструментами, олівцем, робіть все охайно).
- на сьогодні ви також повинні були вивчити теоретичні відомості п.19 (с.150, 153-154), відповісти на запитання зі с. 155 (1, 5-14).
якщо в вас виникають труднощі в роботі з додатком Class Room, пишіть мені у робочий час (8.00-17.00 пн-пт) особисте повідомлення та будемо разом вирішувати проблему;
2) відкрийте ваші робочі зошити, запишіть сьогоднішню дату уроку, класна робота. Далі запишіть «Робота над помилками» (обов’язково її виконайте, я всі роз’яснення додала за посиланням, яке нижче), ознайомтесь, перепишіть все з посилання (коли пишете, говоріть все в голос):
https://drive.google.com/file/d/14c0EBAMNTWk6ddWGuhg7Yqpffyfnd3yd/view?usp=drivesdk ;
https://drive.google.com/folderview?id=155pUxm8PdD0M1xQL3V9l2ev_Q5AlgR5s (на чернетці побудуйте рисунки до 3,4 завдань; 5 спробуйте розв’язати самостійно, перевіривши відповідь за цим посиланням; хто виконував 6 та 7 завдання, я при повернені перевірених робіт писала коментарі та пояснення по вашому виконанню задач).
3) Запишіть тему уроку «Дотична до кола та її властивості» (це п.20 вашого підручника). Для вивчення теоретичної частини теми уроку пропоную вам спочатку уважно прочитати п. 20 (с.159-162), а потім ознайомитися з відео-поясненнями теорії та прикладів розв’язання задач:
https://youtu.be/8JJkHALw3uo (в цьому відео є і теорія (доведення теорем не треба писати), і практика (задачі без написаного розв’язання просто уважно слухаєте, а з повним розв’язанням записуєте), і повторення матеріалу, і розв’язання задач, подібних до домашніх)
(під час ЗАПИСУ В ЗОШИТ теорії та задач за відео-поясненням користуйтеся циркулем, олівцем та лінійкою під час побудови рисунків, якщо щось не зрозуміло або не встигли записати, натисніть на паузу або поверніться на декілька хвилин раніше у відео та передивіться ще раз);
на середині відео натисніть паузу та зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики»;
4) домашнім завданням на наступний урок буде:
вивчити теоретичний матеріал п.20 (с.159-162) або свого конспекту в зошиті, відповідати на запитання зі с. 162, розв'язати задачі за рівнями:
на 6 балів – номер 508, 516 (рисунок та коротко розв’язання з відповіддю);
на 9 балів – номери 510, 516 (відповідь) та 522 (з рисунком, дано, знайти, розв’язком та відповіддю);
на 11 балів – номери 510, 516 (з рисунком, дано, знайти, розв’язком та відповіддю) та 522 (з рисунком, дано, знайти, розв’язком та відповіддю);
на 12 балів – номери 510, 516 (з рисунком, дано, знайти, розв’язком та відповіддю) та 522 (з рисунком, дано, знайти, розв’язком та відповіддю) та записати усі геометричні фігури, які використані в даному відео при створенні захисної маски відповідно посилання:
https://youtu.be/DlQ0QA_tJIk (можете за бажанням зробити подібну маску для себе та близьких).
Всі фото додавайте до цього завдання на Class Room.
Урок закінчено. Ви молодці, що виконували все відповідно до рекомендацій. Ми з вами вже на фінішній прямій 7-го класу, ще трошки та літні канікули! Тримайтесь!
Будьте всі здорові та розумні! Чекайте на оцінки.
Бережіть себе та своїх близьких!
Залишайтеся вдома
Фізична культура
Доброго ранку любі учні. Сьогодні в нас буде знайомство з олімпійським рухом в Україні. До вашої уваги презентація та декільа цікавих фільмів про Олімпіаду. Будьте здорові!
https://drive.google.com/file/d/1xPFbuIH91xiyDI_jVN1Bu-AvPsEJ4Agp/view
- 1.Мюнхен
- 2.Эдди «Орел»
- 3.Тоня против всех
- 4.Чемпионы
- 5.Чемпионы: Быстрее. Выше. Сильнее
- 6.Сила воли
- 7.Префонтейн
Основи здоров'я для учнів 7-А 07.05
Тема уроку: "Наслідки вживання наркотиків. Міфи і факти про наркотики". "Наркотична залежність. Протидія залученню до вживання наркотиків"
1. Ознайомтесь з матеріалом в підручнику §26,27
2. Перегляньте відео про вживання психоактивних речовин
https://www.youtube.com/watch?v=iCKlUkAwqNo&feature=emb_logo
3. Перегляньте відео "Наркозалежні розказали про наслідки вживання наркотиків"
https://www.youtube.com/watch?v=aHe3zTnis8A
4. Перегляньте відео Про реальне життя наркоманів
https://youtu.be/LXZjsP8iPBw
5. Пройдіть тест https://forms.gle/8zrxdc72mY3QmtTTA
7Б русский язык (Мороз Н.М.)
Тема « Урок развития речи. Говорение. Рассказ»
- Прочтите по ученику стр. 290-292. Ответьте устно на вопросы.
- Письменно в тетрадях Упр. 339 Б (Списать, почеркнуть все члены предложения и надписать части речи. Подчеркивайте и надписывайте акуратно, разборчиво) Фото присилайте на почту 2020natalyamoroz@gmail.com
Зарубіжна література 7-А кл.(Ладанець Ю.Ю.):
1.Ознайомтесь з біографією письменниці
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=5448
2.Ознайомтесь з матеріалом підручника на сторінках 262-267.
3.Зробіть в зошиті хронологічну таблицю життя та творчості письменниці.
4. Подивіться фільм за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=y63PVfXNJ4Y
Русский язык 7-Б кл.(Ладанец Ю.Ю.):
1. Ознакомьтесь с видео по ссылкам:
2.Ознакомьтесь и выучите теоретический материал учебника на странице 294, 295, 297 параграфов 58-59.
3.Выполните тест один раз (будет дана только одна попытка! Писать только свои фамилию и имя!!!) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=909739
Історія України
7-Б клас ознайомтесь з параграфом 23 та письмово відповісти на запитання:
-
Як і коли виникло кримське ханство?
-
Якою була історична доля Буковини та Закарпаття?
-
Чим закінчилось литовсько-московське протистояння наприкінці 15-початку 16ст? та відправити на пошту annyabelaya32@gmail.com
|