Дистанційний урок з алгебри
за темою «Функція»
від вчителя математики Савицької Д.С. на 14.05.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка ЧИТАЙТЕ все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
- учні, які здали контрольну роботу в Class Room вже отримали або отримають перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями в термін до наступного уроку (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room). Роботу над помилками та корекцію знань ми з вами зробимо на наступному уроці.
Якщо в вас виникають труднощі в роботі з додатком Class Room, пишіть мені особисте повідомлення та будемо разом вирішувати проблему;
РЕКОМЕНДАЦІЯ: фото робіт додавайте в вертикальному виді (ні боком, ні «догори ногами»).
2) Переходимо до теми уроку. Відкрийте сторінку 132 вашого підручника, налаштуйтеся на плідну роботу, запишіть дату уроку (прописом), класна робота, тема «Функція», ознайомтесь з поясненнями теоретичного матеріалу за п. 20-22 (там де виділено жирним та курсивним шрифтом) та за відео:
https://youtu.be/CefiUyNsCW4
далі практична частина теми за моїми відео-поясненнями з розв’язку вправ за посиланнями (все записуйте в зошит):
https://youtu.be/fRTq2l3db_8
спробуйте виконати самостійно № 792 (4) та перевірте правильність за посиланням:
https://youtu.be/Mk3bnYiQxQo
зробіть фізкульт-хвилинку https://youtu.be/k4Q2wrJLHQ0
продовжуємо розв’язання вправ (ще трошки):
https://youtu.be/pJQHSou1N70
(якщо ви не встигаєте записувати в зошит, поставте відео на паузу або поверніться, щоб переглянути ще раз).
3) домашнім завданням на наступний урок буде:
читати пп. 20-22, відповідати на запитання с. 135,146 та 154, виконати вправи у зошиті:
на 6 балів – номер 763, 791;
на 9 балів – номери 766, 796, 794;
на 11 балів – номери 759, 794, 823;
на 12 балів – номери 759, 794, 823 та 831.
Всі фото розв'язань додавайте до цього завдання на Class Room.
Урок закінчено. Ви молодці, плідно попрацювали.
В нас ще урок геометрії, тому не прощаємось.
P.S. Перерва – 20 хвилин та чекаю вас на уроці геометрії. Смачного!
Дистанційний урок з геометрії за темою
«Коло, описане навколо трикутника»
від вчителя математики Савицької Д.С. на 14.05.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка ЧИТАЙТЕ все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
- учні, які вчасно здали домашні роботи в Class Room отримають перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room, хто не отримав – чекайте) в термін до наступного уроку.
Найпоширенішими помилками, які деякі діти зробили під час розв’язання домашніх вправ були такі:
- невірне оформлення повного розв’язання задач з геометрії. Зайдіть за цим посиланням та ще раз запам’ятайте правильність оформлення:
https://drive.google.com/file/d/14c0EBAMNTWk6ddWGuhg7Yqpffyfnd3yd/view?usp=drivesdk ;
- неповне пояснення теоретичних відомостей, які учні застосовують до розв’язання задач;
- невірна побудова рисунків (користуйтеся креслярськими інструментами, циркулем та олівцем, робіть все охайно);
- на сьогодні ви також повинні були вивчити теоретичні відомості п. 20 (с.159-162), відповісти на запитання зі с. 162 (зверніться будь ласка за допомогою до батьків, щоб вас перевірили. Покажіть їм в підручнику розташування правильних відповідей в параграфі та віддайте їм підручник).
Якщо в вас виникають труднощі в роботі з додатком Class Room, пишіть мені у робочий час (8.00-17.00 пн-пт) особисте повідомлення та будемо разом вирішувати проблему;
2) відкрийте ваші робочі зошити, запишіть сьогоднішню дату уроку, «Класна робота», тему уроку «Коло, описане навколо трикутника» (це п. 21 (с.166-167) вашого підручника). Для вивчення теоретичної частини теми уроку пропоную вам спочатку уважно прочитати в п. 21 с.166-167, а потім ознайомитися з відео-поясненнями теорії та прикладів розв’язання задач:
https://youtu.be/QWjnm7T5Jn0 (в цьому відео є і теорія (доведення теорем не треба писати), і практика (задачі з повним розв’язанням записуєте відповідно до правильного оформлення задач, задачу № 4 не треба розглядати), і повторення матеріалу, і розв’язання задач, подібних до домашніх)
(під час ЗАПИСУ В ЗОШИТ теорії та задач за відео-поясненням користуйтеся циркулем, олівцем та лінійкою при побудові рисунків, якщо щось не зрозуміло або не встигли записати, натисніть на паузу або поверніться на декілька хвилин раніше у відео та передивіться ще раз);
на середині відео натисніть паузу та зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики»;
3) домашнім завданням на наступний урок буде:
вивчити теоретичний матеріал п.21 (с.166-167) або свого конспекту в зошиті, відповідати на запитання зі с. 169(1,3,4), розв'язати задачі за рівнями:
на 6 балів – номер 541 (побудову рисунка виконуйте за допомогою циркуля, лінійки, олівця);
на 9 балів – номери 541 (побудову рисунка виконуйте за допомогою циркуля, лінійки, олівця), 551 (з рисунком, дано, довести, доведенням з поясненнями);
на 11 балів – номери 541 (побудову рисунка виконуйте за допомогою циркуля, лінійки, олівця), 551 (з рисунком, дано, довести, доведенням з поясненнями), 554 (з рисунком, дано, довести, доведенням з поясненнями);
на 12 балів – номери 541 (побудову рисунка виконуйте за допомогою циркуля, лінійки, олівця), 551 (з рисунком, дано, довести, доведенням з поясненнями), 554 (з рисунком, дано, довести, доведенням з поясненнями) та 573.
Всі фото додавайте до цього завдання на Class Room.
Урок закінчено.
Ви молодці, що виконували все відповідно до рекомендацій. Ми з вами вже на фінішній прямій 7-го класу, ще трошки та літні канікули! Тримайтесь!
Будьте всі здорові та розумні! Чекайте на оцінки.
Бережіть себе та своїх близьких!
Залишайтеся вдома
7Б русский язык (Мороз Н.М.)
Тема «Написание частиц слитно и через дефис. Различие на письме частиц НЕ и НИ»
- Поработайте над п. 58-59. Обращая внимание на правила и таблицы.
- Выполните письменно Упр. 346 .
- Работы присылайте на почту 2020natalyamoroz@gmail.com
7-А, 7-Б кл. Українська література. . Продивіться відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=R1Nr7SIcnE8 .Підручник, с.261- 263, записати біографію, вивчити вірш напам’ять.
Основи здоров'я для учнів 7-А 14.05
Тема уроку: "Заходи профілактики інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо). Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекцій. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації."
1. Ознайомтесь з матеріалом в підручнику §28-30. Відповісти на питання
2. Перегляньте відео про профілактику туберкульозу
https://www.youtube.com/watch?v=AzIj3nDAhO4&feature=emb_logo
3. Перегляньте відео "Параюристи знають, як захистити права ВІЛ-інфікованих підлітків"
https://www.youtube.com/watch?v=8c1tZatCkxA&feature=emb_logo
Історія України
7-Б клас -ознайомтесь з параграфом 24 та пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=508244
Зарубіжна література 7-А кл.(Ладанець Ю.Ю.):
1.Виконайте контрольну роботу:
https://docs.google.com/document/d/1wMg2GO8HjLC-y1v0d-gFTmKB5iUe2RzED53O0GpZ5P8/edit
2.Виконану роботу надсилайте на електронну скриньку miss.ladanets27@gmail.com до 16.05.2020 до 17.00
Русский язык 7-Б кл.(Ладанец Ю.Ю.):
1.Ознакомьтесь с видео по ссылкам:
2.Ознакомьтесь и выучите теоретический материал ученика параграфа 60.
3.Выполните упражнения 354, 358(А).
4.Отправьте выполненное задание на электронную почту miss.ladanets27@gmail.com до 16.05.2020 до 17.00
|