Русский язык 7-А кл.(Ладанец Ю.Ю.):
1.Выполните письменно задание 1 на странице 313 учебника (заполните таблицу).
2.Отправьте выполненное задание на электронную почту miss.ladanets27@gmail.com до 20.05.2020 до 17.00
Зарубіжна література 7-А кл.(Ладанець Ю.Ю.):
1.Напишіть твір-мініатюру (7-10 речень) на тему «Книги, які я взяв би із собою» (за прочитаними творами).
2.Виконану роботу надсилайте на електронну скриньку miss.ladanets27@gmail.com до 20.05.2020
7- А кл. Українська мова. Продивіться відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mpYlMJ6JdZ0. За підручником опрацюйте параграф 51. Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua (код доступу 143588) Виконати до 20.05.2020 – 17.00
Географія
7-А клас -ознайомтесь з параграфом 50-51 та пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=796587
7Б клас Українська мова (Веретельник О.М.)
П.49 Опрацювати та занотувати правила написання
7- Б (інформатика)
Опрацюйте с.210-225 підручника. Виконайте проект на одну із тем на с.230-235 підручника ( тему вибирайте самостійно), результат роботи відправляйте за електронною адресою 7001lena.ko@gmail.com
Хімія. Пропоную ознайомитися з параграфом 30 та користуючись посиланням до відео, на сторінці 175 підручника виконайте завдання №217
https://www.youtube.com/watch?v=eL1wiaZuo-s
https://www.youtube.com/watch?v=2RsNf0pqXoY
https://www.youtube.com/watch?v=urJZkYxTeLY
Виконане завдання надсилайте на електронну адресу kseniyaok877@gmail.com
Хвилинка-цікавинка https://www.youtube.com/watch?v=dK6Zg-0YAPE
7-А клас. Образотворче мистецтво
Ми продовжуємо знайомство із різними видами дизайну. Сьогодні ми вивчимо таке поняття, як ланшафтний дизайн. Дізнаємося які види ландшафтного дизайну існують та намалюємо ескіз бажаного дизайну вашого подвір`я. Перейдіть будь-ласка за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=aApFfrkZwX4 . У цьому відео коротко розказано про дизайн, а наприкіці відео - завдання для виконання. Бажаю успіхів та творчого натхнення! Свої роботи надсилайте на електронну адресу makhova_katerina@ukr.net .
|