Дистанційний урок з алгебри
за темою «Лінійна функція, її графік та властивості»
від вчителя математики Савицької Д.С. на 21.05.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка ЧИТАЙТЕ все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
- учні, які здали д/з в Class Room вже отримали або отримають перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями в термін до наступного уроку (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room). Якщо в вас виникають труднощі в роботі з додатком Class Room, пишіть мені особисте повідомлення та будемо разом вирішувати проблему;
РЕКОМЕНДАЦІЯ: фото робіт додавайте в вертикальному виді (ні боком, ні «догори ногами»).
- на сьогодні ви також повинні були вивчити теоретичні відомості пп. 20-22, відповісти на запитання зі с. 135, с. 146, 154 (зверніться будь ласка за допомогою до батьків, щоб вас перевірили. Покажіть їм в підручнику розташування правильних відповідей в параграфах 20-22 та віддайте їм підручник).
2) Переходимо до теми уроку. Відкрийте сторінку 160 вашого підручника, налаштуйтеся на плідну роботу з вивчення нової теми , запишіть дату, "Класна робота", тему уроку «Лінійна функція, її графік та властивості», ознайомтесь з поясненнями теоретичного матеріалу за п. 23 (там де виділено жирним та курсивним шрифтом) та за відео:
https://www.youtube.com/watch?v=8RkMVKHUShI (дивитися до 10.00 хв.);
зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики»;
далі практична частина теми за моїми відео-поясненнями з розв’язку вправ за посиланнями (все записуйте в зошит):
https://youtu.be/l_i8NL_01cg
(якщо ви не встигаєте записувати в зошит, поставте відео на паузу або поверніться, щоб переглянути ще раз).
3) УВАГА! Наступний урок у вівторок, 26 травня!!!
Домашнім завданням на наступний урок буде:
читати пп. 23, відповідати на запитання с. 163, виконати вправи у зошиті:
на 6 балів – номер 851, 855(1);
на 9 балів – номери 855(2), 859(2), 867;
на 11 балів – номери 859(3), 863, 867;
на 12 балів – номери 859(3), 863, 867 та 869.
Всі фото розв'язань додавайте до цього завдання на Class Room.
Урок закінчено. Ви молодці, плідно попрацювали.
В нас ще урок геометрії, тому до зустрічі на наступному уроці.
P.S. Перерва – 20 хвилин та чекаю вас на уроці геометрії. Смачного!
Дистанційний урок з геометрії за темою
«Коло, вписане в трикутник»
від вчителя математики Савицької Д.С. на 21.05.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка ЧИТАЙТЕ все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
- учні, які вчасно здали домашні роботи в Class Room отримають перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room, хто не отримав – чекайте) в термін до наступного уроку.
Найпоширенішими помилками, які деякі діти зробили під час розв’язання домашніх вправ були такі:
- невірне оформлення повного розв’язання задач з геометрії. Зайдіть за цим посиланням та ще раз запам’ятайте правильність оформлення:
https://drive.google.com/file/d/14c0EBAMNTWk6ddWGuhg7Yqpffyfnd3yd/view?usp=drivesdk ;
- неповне пояснення теоретичних відомостей, які учні застосовують до розв’язання задач;
- невірна побудова рисунків (користуйтеся креслярськими інструментами, циркулем та олівцем, робіть все охайно);
- на сьогодні ви також повинні були вивчити теоретичні відомості с.166-167, відповісти на запитання зі с. 169 (1,3,4) (зверніться будь ласка за допомогою до батьків, щоб вас перевірили. Покажіть їм в підручнику розташування правильних відповідей в параграфі та віддайте їм підручник).
Якщо в вас виникають труднощі в роботі з додатком Class Room, пишіть мені у робочий час (8.00-17.00 пн-пт) особисте повідомлення та будемо разом вирішувати проблему;
2) відкрийте ваші робочі зошити, запишіть сьогоднішню дату уроку, «Класна робота», тему уроку «Коло, вписане в трикутник» (це п. 21 (с.167-169) вашого підручника). Для вивчення теоретичної частини теми уроку пропоную вам спочатку уважно прочитати в п. 21 с.167-169, а потім ознайомитися з відео-поясненнями теорії та прикладів розв’язання задач:
https://www.youtube.com/watch?v=yLxBB9busCQ&t=16s (в цьому відео є і теорія (доведення не треба писати), і практика (задачі з повним розв’язанням записуєте відповідно до правильного оформлення задач, задачу № 1 - № 546 в нашому підручнику (він усний, тому не пишіть, а тільки уважно слухайте); задача 3 - № 552 в нашому підручнику (він теж усний, тому не пишіть, а тільки уважно слухайте), задача 4 – це задача з п.21 (с.168-169) (її теж уважно слухаєте, але виписуйте в зошит та обводите рамкою формулу радіуса), задача 5 - № 557 нашого підручника (її пишите повністю та оформлюйте правильно (рисунок, дано, знайти, розв’язок, в ньому пояснення, відповідь (коротко), як тут https://drive.google.com/file/d/14c0EBAMNTWk6ddWGuhg7Yqpffyfnd3yd/view?usp=drivesdk), задача 6 (остання і її розглядають учні, які навчаються на високому рівні (10-12 балів), інші за бажанням) - № 559 нашого підручника (її теж оформлюєте, як попередню);
(під час ЗАПИСУ В ЗОШИТ теорії та задач за відео-поясненням користуйтеся циркулем, олівцем та лінійкою при побудові рисунків, якщо щось не зрозуміло або не встигли записати, натисніть на паузу або поверніться на декілька хвилин раніше у відео та передивіться ще раз);
на середині відео натисніть паузу та зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики»;
3) УВАГА! Наступний урок у вівторок, 26 травня!!!
Домашнім завданням на наступний урок буде:
вивчити теоретичний матеріал п.21 (с.167-168)+формулу з задачі (с. 168) або свого конспекту в зошиті, відповідати на запитання зі с. 169(5,6,7,8), розв'язати задачі за рівнями:
на 6 балів – номер 544 (побудову рисунка виконуйте за допомогою циркуля, лінійки, олівця), 550 (тільки відповідь);
на 9 балів – номери 544 (побудову рисунка виконуйте за допомогою циркуля, лінійки, олівця), 553 (з рисунком, дано, знайти, розв’язком з поясненнями);
на 12 балів – номери 544 (побудову рисунка виконуйте за допомогою циркуля, лінійки, олівця), 553 (з рисунком, коротким розв’язанням та відповіддю), 558 (з рисунком, дано, знайти, розв’язанням, відповіддю);
Всі фото додавайте до цього завдання на Class Room.
Урок закінчено. Ви молодці, що виконували все відповідно до рекомендацій. Ми з вами вже на фінішній прямій 7-го класу, ще трошки та літні канікули! Тримайтесь! Будьте всі здорові та розумні! Чекайте на оцінки.
Бережіть себе та своїх близьких! Залишайтеся вдома
Зарубіжна література 7-А кл.(Ладанець Ю.Ю.):
1.Подивіться фільми:
Русский язык 7-Б кл.(Ладанец Ю.Ю.):
1.Выполните письменно задание 1 на странице 313 учебника (заполните таблицу).
2.Отправьте выполненное задание на электронную почту miss.ladanets27@gmail.com до 24.05.2020 до 17.00
7- А, 7-Б кл. Українська література. Написати контрольний твір на одну з тем:
- Людська доля та любов до рідної землі у творчості Андрія Малишка.
2 ) Морально-етична проблематика твору : добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність. ( За твором Олександра Гавроша ««Неймовірні прогоди Івана Сили») Роботи надсилаємо на електрону адресу eagubanova86@gmail.com . Завдання виконуємо до 22.05.2020 - 17.00
7-Б русский язык (Мороз Н.М.)
Контрольная работа « Служебные части речи. Чтение молча»
- Порабюотайте с п. 60 стр. 305,307
- Выполните контрольную работу https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1396904
- Чтение молча https://drive.google.com/open?id=12WPJZF_q-lXNqMPWMrXxRxyyuInhS3QE (при выполнении укажите название текста, ставьте номер вопроса и букву ответа)
3. Работы присылайте на почту 2020natalyamoroz@gmail.com
Історія України
7-Б клас -ознайомтесь з параграфом 25 та пройти тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7888601
Основи здоров'я для учнів 7-А класу
Контрольне тестування з теми "Соціальна складова здоров'я".
1.Повторіть матеріал у підручнику § 23-30
2. Пройдіть контрольне тестування https://forms.gle/ZZnK5n4NWBeDtKk86
Чекаю результати до 23.05
|