ДСЯОУ

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Апрель 2020  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0




Вторник, 29.07.2025, 00:45
Вітаю Вас Гість | RSS
...
Головна | Реєстрація | Вхід
Дистанційне навчання


Головна » 2020 » Апрель » 22 » 7 класи 23.04.2020
14:56
7 класи 23.04.2020

Фізична культура

Доброго ранку любі учні. Наша тема "Легка атлетика" продовжується, пропоную до вашої уваги перелік.  фільмів про цей вид спорту, а також потренуємо мозок пройшовши тест з фізичної культури join.naurok.ua. Код доступу 672107

Будьте здорові!

Гонка (2016), Тренер (2015), Мировой рекорд (2003), Берлин 36 (2009), Братья (2001), Игра по правилам (2014), Олимпия 1 (1938)

Основи здоров'я для учнів 7-А

Тема уроку: "Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння "

1. Ознайомтесь з матеріалом в підручнику §25 до 98стр (вплив комерційної реклами на здоров'я).

2. Перейдіть за посиланням та перегляньте презентацію "Хвороби цивілізації"

https://drive.google.com/file/d/1Ebg6JYg-u5B0KWlTVk5LXMXWHDmbais6/view?usp=sharing

3. А зараз пройдіть тест, за що отримаєте оцінки.

https://forms.gle/yopuQ16aycEDkp8w8

Успіхів вам та здоров'я! Чекаю на ваші відповіді до 24.04

7-А,7-Б кл. Українська література. Опрацювати підручник, с.224-235 та пройти тест за посиланням.

join.naurok.ua ( код доступу 439975) Виконати тест до 24.04.2020 – 17.00

Зарубіжна література (Ладанець Ю.Ю.) 7-А кл. :

1.Ознайомтесь з відео за посиланням:

     1)https://www.youtube.com/watch?v=XpoikBQ3sU8

       2)https://www.youtube.com/watch?v=E0rhFjNTzGg

2.Ознайомтесь з  матеріалом підручника на сторінках 239-253

 

Русский язык (Ладанец Ю.Ю.) 7-Б кл. :

1.Ознакомьтесь с видео по ссылкам:

      1) https://www.youtube.com/watch?v=xJzX-xCdAMQ&t=159s

      2)https://www.youtube.com/watch?v=SUZrdiEb9H4

2.Ознакомьтесь и выучите теоретический материал параграфа 53 (теория Б)

3.Пройдите 1 раз тест (будет засчитана только одна попытка) по ссылке:

https://onlinetestpad.com/hothgqby2hwhw

 7Б русский язык (Мороз Н.М.)

Тема «Правописание союзов слитно и раздельно»

  1. Прочтите   теорию в учебнике  на стр. 274 п. 56
  2. Поработайте с  видеоуроком – презентацией https://www.youtube.com/watch?v=9xhVbVou4s8
  3. Выполните Упр. 328 (тест), Упр 329

Історія України

7-Б клас - підсумковий урок з теми: « Галицько- Волинська держава»

ознайомтесь з параграфом 21 та пройти тест за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join

Код доступу 386077

Дистанційний урок з алгебри за темою

«Сума і різниця кубів двох виразів»

від вчителя математики Савицької Д.С. на 23.04.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка читайте все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
- учні, які вчасно здали домашні роботи в Class Room отримали перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room, хто не отримав – чекайте). Найпоширенішими помилками, які деякі діти зробили під час розв’язання домашніх вправ були такі:

неповний розв’язок вправ на перетворення многочленів у квадрати суми або різниці двох виразів (необхідно писати розв’язки відповідно до моїх пояснень);
не взяти в дужки одночлени при оформлені квадрата першого чи другого виразів;
неуважність та неохайність при оформлені розв’язку (відсутній квадрат біля першого чи другого виразів, пропущена буква, знак, тощо).
Зверніть увагу на дані помилки та рекомендації.

Робота над помилками за тестом (для тих, хто зробив помилки).

Проаналізуйте свої помилки та випишіть вірні розв’яки тих номерів, в яких ви зробили помилки. За цим посиланням є скріни всіх завдань з вірними відповідями та аналізом всіх помилок

https://drive.google.com/folderview?id=1I6Xm4CbBEllOhUsvGK-Ekj7Ft0BZbaNE

- на сьогодні ви також повинні були вивчити 2 формули скороченого множення з п. 17 (с. 107). Будь ласка повторіть їх, відповівши на питання:

1. Чому дорівнює повний квадрат суми?

2. Чому дорівнює повний квадрат різниці?

Перевірити свої відповіді ви можете, відкривши це посилання https://drive.google.com/open?id=1aQ3nCCj3Qo2EU3JSXkM8p1TlN6kTbVGx ;
2) відкрийте ваші робочі зошити, запишіть сьогоднішню дату уроку, класна робота, тема уроку " Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів" ;

Зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики», яку ми з вами робили на шкільних уроках.
3) Переходимо до теми уроку. Відкрийте сторінку 114 вашого підручника та прочитайте параграф 18.

Ознайомтесь з моїми відео-поясненнями з розв’язку вправ, в яких приміняться дані формули за посиланням

https://youtu.be/5pLsq_d-b4I

https://youtu.be/3UTi11fy05s

5) домашнім завданням на наступний урок буде:
читати параграф 18, вивчити формули зі с.1114-115, відповідати на запитання с.116, розв'язати вправи за рівнями:
на 6 балів – номер 675 та 676(тільки відповіді), 678 (1-3);
на 9 балів – номери 678 (4-6) та 680 (1);
на 11 балів – номери 678 (1-6), 680 (2) та 682(1);
на 12 балів – номери 678 (1-6), 680 (2) та 682(1) та ознайомтесь з даною інформацією https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/705 та спробуйте подати у вигляді многочлена куб суми або куб різниці виразів a та b.
Всі фото розв'язань додавайте до цього завдання на Class Room.
Урок закінчено. Ви молодці, плідно попрацювали. В нас ще урок геометрії, тому не прощаємось.

Дистанційний урок з геометрії за темою 
«Підготовка до контрольної роботи № 5 за темою «Паралельні прямі. Сума кутів трикутника»» 
від вчителя математики Савицької Д.С. на 23.04.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка читайте все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
Найпоширенішими помилками, які деякі діти зробили під розв’язання домашніх задач були такі:
- невірне оформлення задач, які повинні бути з повним розв’язком (немає рисунка, дано, знайти, слова «Розв’язок», неповне або відсутнє пояснення використання означень, теорем, тощо, відсутня відповідь);
- невірно побудовані трикутники, в яких довжини сторін не відповідають дійсності (в задачах на побудову повинно це бути, початковий рівень завдань);
- невірно оформлене «Дано», «Розв’язок», не всі дані з задачі виписані, немає повних пояснень при розв’язанні (будьте уважними);
- на сьогодні ви також повинні були вивчити теоретичний матеріал параграфу 18, відповісти на запитання с. 141. Перевірити правильність відповідей ви можете за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1otfrW7w_ATleNdb8T7EG7KsePhaHeScq .
Зверніть увагу на дані помилки та рекомендації. 
2) відкрийте ваші робочі зошити, запишіть сьогоднішню дату уроку, класна робота, тема уроку "Підготовка до контрольної роботи" (за п.13-18);
3) для повторення теоретичної частини теми «Паралельність прямих. Сума кутів трикутника», за якою буде контрольна робота, пропоную вам прочитати «Головне в параграфі 3» на с.146-148 (згадати та запам’ятати ці теоретичні відомості, які ви будете використовувати при розв’язанні задач).
Для розуміння використання даної теорії при розв’язанні задач пропоную вам виконати наступні завдання тесту «Перевірте себе» - завдання з 1 по 6 та 10-11 на самооцінювання с. 144-145 (паралельно з проходженням тесту, запишіть в зошит слово «Тест» та виписуйте в зошит букви відповідей до завдань, щоб потім зробити самоперевірку та проаналізувати свої помилки роботу над помилками або зрадіти своїй успішній оцінці. Розв’язки вправ пишіть за необхідністю у чернетці). Тест виконуйте без ознайомлення з відповідями та «підглядань» в них, це в ваших же інтересах.
Записавши всі букви відповідей, відкрийте с. 218 та звірте свої відповіді з відповідями в таблиці (номер завдання 3). Таким чином ви побачите свої помилки та прогалини. 
Зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики», яку ми з вами робили на шкільних уроках.
4) Переходимо до розв’язання задач в зошиті.
Ознайомтесь з моїми фото-поясненнями розв’язку типових задач достатнього та високого рівнів:
https://drive.google.com/file/d/1MYixkzItzRVbZd2PxBwvppXQS2sikLeN/view?usp=drivesdk 
https://drive.google.com/file/d/1MngV3iwo5wv6FgEsw3gu_TMgSVILuKFh/view?usp=drivesdk 
5) домашнім завданням на наступний урок буде:
повторити теоретичний матеріал п.13-18, 
виконати контрольну роботу №5 «Паралельні прямі. Сума кутів трикутника» за посиланням https://forms.gle/FUMniYHHPGbkFN298 (не поспішайте, добре підготуйтесь та відпочиньте перед виконанням роботи).
Критерії оцінювання роботи:
з 1 по 4 завдання – по 1 балу за кожну правильну відповідь;
5 завдання – 2 бали;
6 та 7 завдання – по 3 бали за кожне завдання.
Всі фото розв'язань задач 6 та 7 додавайте до цього завдання на Class Room та у тесті.
Урок закінчено. Ви молодці, що виконували все відповідно до рекомендацій. Контрольна робота та оцінка покаже, на скільки ви були чесні перед собою в першу чергу.
Будьте всі здорові та розумні! Чекайте на оцінки.
Бережіть себе та своїх близьких!
Залишайтеся вдома

Переглядів: 242 | Додав: teacher | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0

Copyright MyCorp © 2025