Зарубіжна література 7-А кл.
1)Продовжуйте працювати над завданнями за посиланням:
https://dropmefiles.com.ua/kmXQPv
Завдання потрібно виконати до 28.03.2020 до 17.00 та надіслати на електронну адресу miss.ladanets27@gmail.com
Русский язык 7-Б кл. :
1)Ознакомьтесь с видео по ссылкам:
1) https://www.youtube.com/watch?v=M3oRCXZI83Q
2) https://www.youtube.com/watch?v=z0j0NKhY-5s
2)Ознакомьтесь и выучите теоретический материал параграфов 49-50 (теория Б)
3)Выполните самостоятельно упражнение 278 и отправьте на электронную почту miss.ladanets27@gmail.com
4)После ознакомления с теоретическим материалом учебника и видео нажмите на ссылку join.naurok.ua , введите следующие данные: код доступа 972067 и ваши фамилию и имя (указываем только ваши данные!!!) Выполните обязательно эти задания по русскому языку и получите хорошие оценки. Доступ к заданим открыт до 28.03.2020 до 17.00. Задания выполнять только один раз!
7 Б російська мова (Мороз Н.М.)
Урок развития речи «Сообщение о происшествии». Поработайте с материалом, пройдя по ссылке:
https://drive.google.com/open?id=1wNORdcF01kL-cqm66AWRBD7FvCodz7DX
Свои рассказы записываем в тетрадь, фото присилайте на эл.почту natalyamoroz@i.ua
Предлагаю повторить выученный материал, поработав с тестом . Пройдите по ссылке join.naurok.ua код доступа 668041(тест активен до 27.03. до 17.00)
7-А,7-Б кл. Українська література. Продовжуємо читати твір «Русалонька із 7-В…», с.207-214; с.214 – 7,8 питання письмово. Виконане фото роботи надсилайте на електронну адресу eagubanova86@gmail.com до 28.03.2020
Фізична культура
Презентація
пройдіть тестування join.naurok.ua Код доступу 616726
Дистанційні уроки математики для учнів 7-х класів.
Дистанційний урок з алгебри від вчителя математики Савицької Д.С. на 26.03.2020 р.
Любі учні 7-х класів, пропоную вам сьогодні на уроці:
1) відкрити с. 101 підручника та відповісти на запитання 1-4 (нехай батьки вас перевірять за відповідями на с. 99). Ці формули вам будуть потрібні на наступному уроці для розв'язання вправ, тому для тих, хто ще не вивчив, є час вивчити;
2) відкрийте зошити та запишіть сьогоднішнє число та "Робота над помилками" за тестом з теми "Множення різниці та суми двох виразів", відкрийте посилання https://drive.google.com/folderview?id=1hcF-MDCnwV9zvfTHuNwnWM8g6EjM1cK1 та перепишіть все, що розв'язано синьою пастою в моїх фото-поясненнях, а те, що червоною пастою, читайте в голос під час записів, подивіться інші скрини аналізу помилок до кожного завдання та статистику оцінок. Я рада, що середній бал по класу - 9 балів. Молодці! Так тримати! Але ті, хто зробив помилки, якісно зробіть роботу над помилками; (в кого максимальна оцінка за тест може не писати роботу, але уважно передивіться всі фото) ;
3) хто ще не вивчив, вивчити 2 формули скороченого множення зі с. 99 та відповісти на запитання с. 101.
Домашнім завданням на сьогоднішньому уроці буде:
вивчити 2 формули та опис до них зі с. 99, відповісти на запитання с. 101(це для тих, хто не зробив цього); для тих, хто не виконав д/з за 12.03 та 20.03 виконати інші номери, які в п.1 уроку за 24.03.2020 (див. попередній урок); для тих, хто виконав завдання, але не додав в клас рум - додати виконані д/з з 2-х завдань з алгебри в клас румі до цього уроку; для всіх - бути здоровими та триматися, ми все зможемо, в нас все вийде, ми всі молодці!
Дистанційний урок з алгебри від вчителя математики Савицької Д.С. на 26.03.2020 р.
Любі учні 7-х класів, пропоную вам сьогодні на уроці:
1) відкрити с. 127 підручника та відповісти на запитання 1-7 (нехай батьки вас перевірять за відповідями на с. 124-126). Ці теореми, означення, наслідки були основними в розв'язанні тестів та вам будуть потрібні на наступному уроці, тому для тих, хто ще не вивчив, є час вивчити;
2) відкрийте зошити та запишіть сьогоднішнє число та "Робота над помилками" за тестом з теми "Сума кутів трикутника. Нерівність трикутника", відкрийте посилання https://drive.google.com/folderview?id=1H613z8lkbdfebwEfgk9xchqSuDgiC0_E та перепишіть все, що розв'язано синьою пастою в моїх фото-поясненнях, а те, що червоною пастою, читайте в голос під час записів, подивіться інші скрини аналізу помилок до кожного завдання та статистику оцінок. Ті, хто отримав невисокі оцінки та зробив помилки, якісно зробіть роботу над помилками та вчіть теорію, без якої неможливо розв'язувати вірно геометричні задачі (в кого максимальна оцінка за тест може не писати роботу, але уважно передивіться всі фото) ;
3) хто ще не вивчив, вивчити теорію п. 16.
Домашнім завданням на сьогоднішньому уроці буде:
вивчити теорію п. 16 , відповісти на запитання с. 127 (це для тих, хто не зробив цього); для тих, хто не виконав д/з за 12.03 та 20.03 виконати інші номери, які в п.1 уроку за 24.03.2020 (див. попередній урок); для тих, хто виконав завдання, але не додав в клас рум - додати виконані д/з з 2-х завдань з геометрії в клас румі до цього уроку; для всіх - бути здоровими та триматися, ми все зможемо, в нас все вийде, ми всі молодці!
Будьте здорові та розумні! Успіхів вам у навчанні! #залишайсявдома
|