Дистанційний урок з алгебри за темою
«Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів»
від вчителя математики Савицької Д.С. на 16.04.2020 р.
Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка читайте все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
1) перевірити виконання домашнього завдання:
- всі учні, які вчасно здали домашні роботи в Class Room отримали перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room). Найпоширенішими помилками, які деякі діти зробили під розв’язання домашніх вправ були такі:
-
неповний розв’язок вправ на перетворення квадрата суми або різниці двох виразів (необхідно писати розв’язки відповідно до моїх пояснень);
-
невірне піднесення числа до квадрату (необхідно множити число саме на себе при піднесенні до квадрату будь-якого числа, а НЕ множити число на 2! Наприклад: );
-
невірний знак перед подвоєним добутком першого й другого виразів при використанні формули квадрата суми або різниці двох виразів.
Зверніть увагу на дані помилки та рекомендації. Якщо ви отримали низьку оцінку за д/з, рекомендую ще раз ознайомитись з моїми відео-поясненнями за посиланнями
https://youtu.be/qB3QYHSv5fI
https://youtu.be/EBA4iq9zZCo
https://youtu.be/sl_GMOjv2SQ
- на сьогодні ви також повинні були повторити, а хто не вчив, то вивчити 2 формули скороченого множення та правила до них з п. 16 (с. 99). Будь ласка повторіть їх, відповівши на питання с. 101. Перевірити свої відповіді ви можете, відкривши це посилання https://drive.google.com/file/d/14B5a0tj-n00gDAj0wDsjbHQ0k8vVkurt/view?usp=drivesdk ;
Якщо в вас виникають труднощі в роботі з додатком Class Room, пишіть мені особисте повідомлення та будемо разом вирішувати проблему;
2) відкрийте ваші робочі зошити, запишіть сьогоднішню дату уроку, класна робота, тема уроку " Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів" ;
3) для перевірки знання формул та розуміння їх використання при розв’язанні вправ пропоную вам пройти тест на оцінку за посиланням https://forms.gle/NcnVQJCatSHt5Pns7 (паралельно з проходженням тесту, запишіть в зошит слово «Тест» та виписуйте в зошит букви відповідей до завдань, щоб потім зробити роботу над помилками та проаналізувати свої прогалини або про зрадіти своїй успішній оцінці);
Зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики», яку ми з вами робили на шкільних уроках.
4) Переходимо до теми уроку. Відкрийте сторінку 107 вашого підручника та прочитайте параграф 17, який складається всього з 3-х абзаців. Формули, які ви бачите в цьому параграфі – це зворотні формули до формул з параграфу 16, тобто в цих рівностях змінені ліва та права частина. Тобто, знаючи формули квадрата суми та різниці двох виразів, ви тепер знаєте і ці формули «Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів», просто в іншому порядку, як араби, які читають справа наліво J можна отримати зі старих 2-х формул нові 2-і формули скороченого множення. Запам’ятайте їх, ми будемо їх використовувати при розв’язанні вправ на уроці. Ознайомтесь з моїми відео-поясненнями з розв’язку вправ, в яких приміняться дані формули за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=3fb-CtnupgQ&t=93s (номер 626 (1-3)),
https://www.youtube.com/watch?v=hITtRy7I6P0&t=30s (номер 626 (6-11)),
https://www.youtube.com/watch?v=an00gUCT3-I&t=2s (номери 628 (1,2) та 640);
(якщо ви не встигаєте записувати в зошит, поставте відео на паузу або поверніться, щоб переглянути ще раз);
5) домашнім завданням на наступний урок буде:
читати параграф 17, вивчити формули зі с.107, розв'язати вправи за рівнями:
на 6 балів – номер 624 та 625 (тільки відповіді), 627 (1-4);
на 9 балів – номери 627 (3-6) та 629 (1);
на 11 балів – номери 627 (5-8), 629 (2) та 641;
на 12 балів – номери 627 (5-8), 629 (2) та 641 та записати прізвище математика, якого назвали «батьком алгебри» (Google-друг вам в допомогу).
Всі фото розв'язань додавайте до цього завдання на Class Room.
Урок закінчено. Ви молодці, що такі самостійні та допитливі, виконали все, що було запропоновано на уроці.
Будьте всі здорові та розумні!
Бережіть себе та своїх близьких!
Залишайтеся вдома
P.S. Перерва – 20 хвилин та чекаю вас на уроці геометрії. Смачного!
|