ДСЯОУ

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Апрель 2020  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0




Четверг, 24.07.2025, 00:07
Вітаю Вас Гість | RSS
...
Головна | Реєстрація | Вхід
Дистанційне навчання


Головна » 2020 » Апрель » 16 » 7 класи геометрія
07:36
7 класи геометрія
Дистанційний урок з геометрії за темою 

«Властивості прямокутного трикутника» 

від вчителя математики Савицької Д.С. на 16.04.2020 р.
 
 Любі учні 7-х класів, сьогодні на уроці пропоную вам виконати наступне (будь ласка читайте все уважно та дотримуйтесь всіх вказівок, удачі):
 
 1) перевірити виконання домашнього завдання:
 - всі учні, які вчасно здали домашні роботи в Class Room отримали перевірені роботи з оцінками, коментарями, зауваженнями та заохоченнями (для перевірки виставлених оцінок ви можете зайти в свій особистий кабінет додатку Class Room). Найпоширенішими помилками, які деякі діти зробили під розв’язання домашніх задач були такі:
  • невірне оформлення задач, які повинні бути з повним розв’язком (немає рисунка, дано, знайти, слова «Розв’язок», неповне або відсутнє пояснення використання означень, теорем, тощо, відсутня відповідь);
  • невірно побудовані трикутники, в яких довжини сторін не відповідають дійсності (в задачах на побудову повинно це бути);
  • невірно оформлене «Дано», не всі дані з задачі виписані (будьте уважними);
- на сьогодні ви також повинні були вивчити теоретичний матеріал параграфу 17, відповісти на запитання с. 136. Перевірити правильність відповідей ви можете за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1jxcs3_McTRZT_aw6mu2F6xqBTurVqA52/view?usp=sharing 

Зверніть увагу на дані помилки та рекомендації. Якщо ви отримали низьку оцінку за д/з, рекомендую ще раз ознайомитись з моє відео-пояснення за посиланням https://youtu.be/NwPLljIhf6s .

Якщо в вас виникають труднощі в роботі з додатком Class Room, пишіть мені особисте повідомлення та будемо разом вирішувати проблему.


 2) відкрийте ваші робочі зошити, запишіть сьогоднішню дату уроку, класна робота, тема уроку " Властивості прямокутного трикутника"(п.18, с. 140);
 3) для перевірки знання теоретичної частини п. 17 та розуміння її використання при розв’язанні задач пропоную вам пройти тест на оцінку за посиланням https://forms.gle/FizYxYNEtJ9FjHR9A (паралельно з проходженням тесту, запишіть в зошит слово «Тест» та виписуйте в зошит букви відповідей до завдань, щоб потім зробити роботу над помилками та проаналізувати свої прогалини або про зрадіти своїй успішній оцінці).

Зробіть фізкульт-хвилинку «Наші маленькі пальчики», яку ми з вами робили на шкільних уроках.

4) Переходимо до теми уроку. Відкрийте сторінку 140 вашого підручника та прочитайте параграф 18. Під час читання вивчіть теорему 18.1, наслідок з неї, на сторінці 140 та 141 є задачі 1 та 2 – уважно прочитайте їх та запам’ятайте наступні властивості прямокутного трикутника:

- Катет, який лежить проти кута 30 градусів, дорівнює половині гіпотенузи.

- Якщо катет дорівнює половині гіпотенузи, то кут, який лежить проти цього катета, дорівнює 30 градусів.

Також запам’ятайте наступне ЗАУВАЖЕННЯ:

Якщо в задачі треба знайти гіпотенузу, а відомо - гострий кут 30 градусів та прилеглий до нього катет, то треба катет помножити на 2, щоб знайти гіпотенузу.

Ознайомтесь з моїми відео-поясненнями теоретичної частини та з розв’язку задач, в яких приміняться дана теорія за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=sjxBCmTRUhw ( пояснення теоретичного матеріалу п. 18 з підручника),

https://www.youtube.com/watch?v=HVc1atYepcM&t=104s (пояснення п. 18 "Властивості прямокутного трикутника" на прикладах),

https://www.youtube.com/watch?v=iTQojl0odXw (докладне пояснення задач 457, 458 та повний розв’язок задачі 460),
 (якщо ви не встигаєте записувати та будувати рисунки в зошиті, поставте відео на паузу або поверніться, щоб переглянути ще раз);
 5) домашнім завданням на наступний урок буде:
 вивчити теоретичний матеріал параграфу 18, відповідати на запитання с.141, розв'язати задачі за рівнями:
 на 6 балів – номери 424 та 459 (коротко розв'язання та відповідь);
 на 9 балів  номери 459 (рисунок, коротко розв'язання та відповідь) та 461 (повний розв'язок);
 на 11 балів  номери 459 (відповідь), 461 (рисунок та коротко розв'язання) та 463 (повний розв'язок);
 на 12 балів - номери 459 (відповідь), 461 (рисунок та коротко розв'язання) та 463 (повний розв'язок) + напишіть прізвище математика, ім’ям якого названо трикутник в прикладі 1, сьогоднішнього відео-пояснення https://www.youtube.com/watch?v=HVc1atYepcM (Google-друг вам в допомогу).
 Всі фото розв'язань додавайте до цього завдання на Class Room.
 Урок закінчено. Ви молодці, що такі самостійні та допитливі, виконали все, що було запропоновано на уроці.

Будьте всі здорові та розумні!
 Бережіть себе та своїх близьких!
 Залишайтеся вдома

 
Переглядів: 181 | Додав: teacher | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Copyright MyCorp © 2025