Дистанційний урок з української мови для 3-х класів.
Тема "Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменником . Родові закінчення прикметників" .
Ознайомтесь з відео https://drive.google.com/file/d/1VdRdP5dPgz_D0Rsg13wATKXCJWnbtUuR/view?usp=sharing , правилом, яке знаходиться у підручнику на с.134.
Практично виконайте вправу 317 , 324 (1). Виконані роботи надсилайте на електронну пошту або в особисті повідомлення вчителю на вайбер.
Сьогодні у нас з вами за розкладом мав бути урок літературного читання.
Тема: Контрольна робота " Робота з літературним твором".
1. Прочитайте уважно текст
КРАДЕНИЙ ВІЛ
Мав чоловік сина. От виріс хлопець та такий собі красень, хоч картину з нього малюй, а до роботи щось не дуже квапиться.
Якось питає в нього батько:
- Чи не пора, синку, за якесь діло братися?
А той стоїть і чухає потилицю:
- Та не знаю, тату, за що й братися…
- Гаразд, - озвався батько. – Підемо по світу, поглянемо, як інші живуть.
Може, й тобі якась там робота до серця припаде.
Ішли вони, йшли, вже й назад повернули, коли дивляться – під лісом віл пасеться.
- Я цього вола вкраду! – каже тоді син.
- Що ж, - зітхає батько, - то кради…
Зловив син вола, взяв на налигач і привів.
- Жени його додому. А я в село загляну – знайомого провідаю, - сказав
йому батько.
Повернувся пізно, а вже до того дня зарізали вола і зварили багату вечерю. Син затулив ряднами всі вікна, аби хтось не підглянув, і аж потому сів до столу.
- Стривай, - каже батько. – Спершу собі поміряємо шиї. Побачимо, хто
ліпше з нас погладшає.
Поміряли шиї, взялися за їжу. Батько – той їсть повагом, наче в гостях, а син поспішає, немов на пожежу. Загавкає собака, а він усе мерщій ховає до комори. І вночі не спав: весь час йому здавалося, що хазяїн вола об’явився.
Через місяць того вола з’їли. Повеселішав парубок.
- Ану, сину, - каже тоді батько, - поміряємо шиї.
Поміряли. У батька шия на два пальці більша, а в сина – тонша стала.
- Це тому, чоловічку, що ти крадене їв! – сміється з нього батько.
- А ви хіба купували, тату? – дивується син.
- Еге, я їв своє, тому і погладшав, - примружив старий очі. – Пам’ятаєш,
я в село заходив? Це тоді хазяїну я за вола односив гроші.
Син аж вирячився з дива.
- Ну, сину, - каже батько, - то, може, знову підеш вола красти?
- Ні, хай йому всячина! – сказав син. – Більше не буду красти. Радше
піду волами землю орати та хліб сіяти.
(297 слів)
Налигач – мотузка, яку прив’язують до рогів худоби.
2. Виконайте в зошиті запропоновані завдання
Завдання:
1. Жанр прочитаного твору.
А казка.
Б вірш.
В байка.
2. Чому батько згодився, щоб син украв вола?
А щоб приготувати багату вечерю;
Б щоб провчити сина;
В щоб подарувати знайомому.
3. Чому в сина шия тонша стала?
А бо він їв крадене;
Б бо він землю орав;
В бо він погано спав уночі.
4. Запиши дійових осіб твору.
______________________________________________________________________________________________
5.Віднови послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору.
⃝ Пошуки роботи.
⃝ Мав чоловік гарного сина.
⃝ Минув місяць.
⃝ Багата вечеря.
⃝ Більше не буду красти.
⃝ Крадіжка вола.
6. Чого вчить цей твір?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Виконані завдання надішліть на електронну пошту або в особисті повідомлення вчителю .
Дякуємо всім за роботу! Будьте здорові!
|